Field Trip – Day 01

28 03 2009

Gyerekek, köszönöm szépen azt a pár napot, amit veletek tölthettem. Szerintem nagyon komoly volt, én tényleg nagyon jól éreztem magam veletek.

Szakmailag néhány dologba bele tudnék kötni, az egész inkább olyan volt, mint egy osztálykirándulás. De ne siessük el a dolgokat, inkább az elején kezdem…

James (munkatársam) vitt ki minket a reptérre, cserébe kapott egy Heineken party-hordót. Az út egész kellemes volt, akkor sem lepődtünk meg, mikor leszálltunk Phoenix-ben, és realizáltuk, hogy a sivatagi városban kicsit komolyabb az időjárás, mint odahaza, Friszkóban.  Nem csak a hullámokat hiányoltam, egyszerűen nem vagyok oda a sivatagért, még ha egy nagyvárost vesz is körül. Sebaj, hamar tovább repültünk, Albuquerque-be.

A repülési útvonalak elég pontosan követik az autópályákat, a térkép autós útvonala egészen pontosan követi a mi repülési útvonalunkat.

Az első benyomások elég elképesztőek voltak🙂. Új Mexikóban szinte minden ember lassabban gondolkodik, mint a tengerparton. Nem értik, mit kérdezünk, majd mikor mégis, akkor nem igazán tudnak válaszolni. Ez így most biztos negatívnak tűnik, de mi tényleg megtettük, ami tőlünk tellett, egészen pontosan mi csak Santa Fe-ba akartunk eljutni. Így történt, hogy megkérdeztük az információs pultnál, hogy hogy is jutunk el a vonathoz. A hölgy elküldött minket egy buszhoz. A buszos tovább küldött minket egy másikhoz. A második buszos alternatív útvonalat ajánlott, miszerint ne is ott szálljunk fel a vonatra. Egy másik megkérdezett reptéri alkalmazott a taxit ajánlotta, a taxis pedig nem értette meg, hogy a vonathoz akarunk menni, amivel majd tovább utazunk a városból. Ő egyből a városba akart vinni, ami nekünk nem passzolt, mert nem az volt a célállomásunk. Mikor a 3. ember is visszairányított minket az információs pulthoz, ahonnan az egész történet kiindult, inkább feladtuk: nem vonatozunk.

A busz jobb választásnak tűnt, idővel fel is fedeztük a többi buszra várakozó magyar társunkat, és elég jól eltöltöttük azt az időt, amíg eljutottunk a Santa Fe-be. Ez sem volt egyszerű, a sofőr pl először másik hotelnél állt meg, majd kérdzte, hogy ki is akar itt kiszállni. Miután mindenki tiltakozott tovább haladtunk a mi hotelunk felé, ahol már előre sejthettük, hogy gondok lesznek.

A recepciós hölgynek fogalma sem volt melyik szobában ki lakik. Kapott egy névsort, és tudta, hogy lefoglaltunk kb 8 szobát, de mire mi odaértünk már nem tudta, hogy melyik szobában lakik már valaki közülünk, vagy hogy egyáltalán ki jelentkezett már be a társaságból. Röppke 2 óra alatt sikerült kibogóznia a szálakat, felhívogatni a szobákat, és összepárosítani a neveket. Még viccesebb volt, hogy miután én megkaptam a szobámat, kb 3 perccel később felhívott, hogy ki is lakik abban a szobában.🙂 Egyszerűen nem értem.😀

A kezdeti nehézségek azért gyorsan elhárultak, és hamarosan elindultunk vacsorázni.

Amicisnak ne adjatok térképet a kezébe. Kivétel nélkül minden alkalommal eltévedtünk, ha ő nézte meg, merre kell menni. De mindig hamar korrigáltunk, így már jó irányba haladtunk, illetve azt hittük, amíg ki nem derült, hogy másik utcában vagyunk. De kellett a kis városi séta, ekkor már nagyon hideg volt, és az egy napos utazás után a társaság nagyobbik fele már bármit megevett volna, hiszen a többség  reggel óta nem tudott enni, erre a vacsira vártunk.

A lényeg, hogy mégis odaértünk, és jómagam az első falatnál elfelejtettem minden aznapi negatívumot. A tény, hogy sokáig kellett gondolkodni, mit is eszem éppen, magáért beszél. Ugyan le volt írva az étlapra, de az én asztalomnál nem ismerték a magyar megfelelőjét. Alapvetően a “Gránátalmás Fürj” fogo tt ki rajtunk, ilyen szavakkal angolul nem igazán találkoztunk korábban.

Az egyik asztal
Töltik a boromat :D
Töltik a boromat😀

Második fogásnak a bárányt választottam, sült paradicsommal és valami virággal tálalták. Szintén nagyon ízletes volt:

Bárnycomb - Új Mexikó szájl.
Báránycomb – Új Mexikó szájl.

A desszert még jobban teszett, mint bármi előtte. Pisztáricás süti fagyival töltve?!?! Le sem tudom írni, mi volt az, amit felszolgáltak, de nagyon jó volt. Hasonlóképp a borok. Sikerült jópár üveggel elfogyasztanunk, úgyhogy mindenkinek megjött a hangulata. Kiváló este volt, köszönöm, skacok!🙂