The New Party Standard

1 06 2009

Lelkesen szoktunk visszaemlékezni a jó bulikra. Gyakran már a visszaemlékezés is mosolyt csal az arcunkra, hiszen ezek talán életünk legmaradandóbb élményei: a haverokkal eltöltött boldog pillanatok a különben rohanó mindennapokban.

Mistelbach, a BP parádék, vagy pl az R-es strandolás…🙂 Vagy pl a közös horror-mozizás, mikor a film végére már nem is tudunk figyelni, viszont jó pár pezsit elfogyasztunk a film alatt folyamatosan koccintgatva. Viszont 2009 május 23-án sikerült megdönteni a korábbi party-etalonokat.

Kedvenc rádiómban körülbelül 3-4 hónapja kezdték el megállás nélkül reklámozni, hogy a Memorial day hosszú hétvégéjén eget rengető bulira kell számítani. Helyszín a Dali City Cow Palace, amely szolgált már NBA sportcsarnokként, jéghoki stadionként, de számos koncertet rendeztek itt, többek között nekik: Dave Matthews Band, Iron Maiden, Saxon, Nine Inch Nails, The Beatles, Wings, The Doors, The Grateful Dead, Billy Idol, Eric Clapton, Elton John, Pink Floyd, Scorpions, Donovan, Kiss, Nirvana, Pearl Jam, Mötley Crüe, Ozzy Osbourne, Aerosmith, AC/DC, Elvis Presley, Red Hot Chili Peppers, The Rolling Stones, U2, Megadeth, Metallica, Rush, Primus, The 1998 and 1999 Family Values Tour, Journey, Van Halen.

Cow Palace

Cow Palace

Cow Palace

A Tehén-palotát Friszkó egyik arénájaként emlegetik, bár körülbelül 10 kilóméterre fekszik a várostól (Daly City-ben).

A 11-13 000 ülőhely több mint elég, egy jó bulihoz🙂

ETD POP 2009

Az utóbbi pár hónapban Chriss Lake lett a legnagyobb kedvencem, szorosan mögötte Andy Caldwell, ma kb a hivatalos Energy slágerlista első 20 helyéből ők ketten 5 helyet foglalnak el. Chris Lake:

Deadmau5:

Szóval adottak voltak a személyes kedvenceim, és egy óriási partyhely, szóval nekem is jelen kellett lennem. A teljesség igénye nélkül, hátha valaki még ismer párat a többi aznapi fellépő közül: Paul Van Dyk, Ferry Corsten, Deadmau5, Sander van Doorn, Blake Jarrell, Deep Voices, LA Riots, Derrick Carter, Robbie Long,  etc.

Rég láttam ennyi rendőrt egy helyen. Sikerült egy parkolóhelyet találnom kb 3-4 utcával lejjebb (a helyszíni parkolás kb 3000 HUF-tól kezdődik mindenhol), és azalatt a 10 perc alatt, amíg a kocsiban pakolgattam a cuccom 3 járőr haladt el mellettem. Mivel illegális nyilvános területen alkoholt fogyasztani, és bontott üveg még a kocsid csomagtartójában sem lehet (különben 50 ropi, meg bent töltöd az éjszakát :)), így elég lassan sikerült elkészíteni az álcát: McDöncis pohárban sok jéggel az itóka, míg a másik kezemben amúgy is egy McDöncis zacskóban a kaja. Ha így megállít a rendőr gyanakodva, és beleiszik a piámba, mert nem hiszi el, hogy nem csak üdítő van benne (megfelelő töménységű oldat esetén a szagán nem érezni), akkor már tényleg megérdemlem, hogy bent töltsek egy éjjelt. Elindulok, befordulok a sarkon – hopp, egy rendőrautó. Nyugisan elhaladok mellette, és észreveszem, hogy az járdán az én oldalamon további 4-5 rendőr nézelődik, és el kellene haladnom mellettük. Így inkább a átkeltem a másik oldalra, azon a járdán egy egyenruhás sem volt, egészen az utca végéig. Ott viszont már csoportosan, minden irányban.  Rájöttem, hogy semmi értelme, ennyi zsaru az egész államban nincs, mint ott, akkor, úgyhogy nyugodtan fogyasztottam a hamburgerem, hozzá a töményet szürcsölgetve a pohárból…

Délután 3 körül kapcsoltam be először a rádiót (megint csak kedvenc rádióm… Energy 92.7), ami aznap a buli helyszínéről közvetített. A lelkes betelefonálók kérdésre, hogy “hosszú-e a sor?” csak ennyi volt a válasz:

– “Mivel a kapukat csak 5-kor nyitják, így most még senki nem mehet be, a sor elég hosszú. Viszont ennél ma már csak hosszabb lesz, úgyhogy inkább gyertek minél korábban!”.

Ekkora sort még életemben nem láttam. Elmentem a kapuhoz, onnan követtem sort az épület két oldala körül, és még nem látszott a sor vége, mert ismét kanyarodott… Nem, nem egyes sorban illedelmesen ácsingóztak a fiatalok, ez már az igazi buli-tömeg volt, 8-10 ember egymás mellett… Az épület meg ugye egy nagyobb stadionnal megegyező méretű, szóval a körülötte keringő sor sem olyan picike. De én már megtanultam a magamét, pofátlan magyar vagyok, aki a sornak a rossz végére áll, így kb 10 perc volt bejutni a ‘nem is tudom hány óra várakozás’ helyett. Természetesen mindent elszedtek a bejáratnál: se kaja, se innivaló, se dohányáru, nagyobb elektronikus eszköz, se hátizsák stb… teljes motozás, hogy tovább nehezítsék az illegális drogokat árulók dolgát.

A party nem volt piskóta, valami ilyesmi, mikor 12 000 ember bulizik együtt:

Vicces volt, hogy itt alkoholt ugye csak 21 fölött kapsz, míg ez a buli alul-korhatáros volt, azaz azon ritka események egyike, ahova már 17 évesen is bejuthatsz. Viszont így csomó pultnál kizárólag ásványvizet árultak, és nagyon furcsa látvány volt a pusztán vízre vágyó kígyózó sorokat látni. Én persze a sörös pulthoz mentem. Senki sehol… Csak egy szerencsétlen  pultos néni, akinek minden egyes sörömet 5 percig tartott lecsapolni az éjszaka folyamán. Hihetetlenül sutának tűnt szegény… Ennyire lassú kiszolgálás mellett a hajamat téptem volna, ha akár csak 2-3 ember lett volna előttem a sorban, de nem volt… így a lassúság ellenére mindig kellő közelségben érezhettem a hűtött prémium sörikét.

A rendőri jelenét nem csak az épületen kívül volt jelentős. A másnapi hírekben rövid összefoglaló tartottak: Marin County, South Bay, és a San Francisco megyékhez tartozó rendőrök is jelen voltak, megfelelő federális támogatottsággal. Álruhás rendőrök, FBI, szervezett bűnözés elleni osztályok, szóval mindenki itt volt, aki számít (vagy csak nagy bulira vágyott). Az eredmény is meg volt: az éjszaka folyamán 79 embert tartoztattak le kábítószer terjesztés vádjával. Szerencsére, ami nekem kellett, az meg volt: a sörhöz még csak sorban sem kellett állni…

Na jó, talán elég a rizsa, jöjjön néhány röpke jelenet az éjszakából:

Deadmau5 (a rossz hang minőség a hangerőnek köszönhető… a kamerák nem tudnak felvenni ennyi sok decibelt)

Sikerült egyszer véletlenül elsétálnom a hangfal-fal előtt🙂 két oszlopban egymáson 18-18 hangfal – mármint ez csak az egyik oldal egyik fele. Nem bírtam sokáig, kb 5 másodperc alatt jöttem rá, hogy iszonyatosan fáj ettől a dobhártyám, azért is fogta/takarta mindenki a fülét arrafelé…

Ferry Corsten

Paul Van Dyk nem is tud zenélni. Az ő szettje már nem is hozott semmi újjat. Marcinak azért ajánlom a Kernkraft-ot, Bassolánál milyen jót mulattunk eme muzsikára:

Hát igen… Ez volt a 2009-es év legnagyobb bulija Kaliforniában. Jó is volt… Ezt a bulit is sokáig fogom még emlegetni. Most megvan az új etalon, megvan a következő cél: ennél komolyabb bulit találni!


Műveletek

Information

2 hozzászólás

3 06 2009
Marcey

Nagyon komoly, de kötve hiszem, hogy egy mistelbachi blaschis, bebaszcsizós, medencébe ugrálós, szökőkútba fürdős gc bulit felülmúlt.😉 Na jó, méretre tuti.😉 A méret meg ugye a lényeg.😉

4 06 2009
Habib

Nem tudom, ha te + Blash itt lettetek volna ezen is, mekkora bulit csapunk. Ez azért zeneileg nagyon ott volt, és nagyon meg volt tervezve minden szempontból. Persze a mistelbachi buli is felülmúlhatatlan volt😀

Vélemény, hozzászólás?

