July 4-5

19 07 2009

Még röviden összefoglalnám a juli 4 hétvége folytatását, de erre már nem áldoznék olyan sokat. 4-én ugye mindenki sütöget, kempingezik, barbecue, és még amit csak el lehet képzelni, a mi hostelünkben burgersütést rendeztek/tünk. Sok jóarc kis helyen is elfér: mindenféle országból volt itt utazgató, felfedező, kalandvágyó fiatal. A két német srác volt a legviccesebb, miután kiderült, hogy jártak már Siófokon, és valamivel később leesett, hogy ők a Karlsruhe-i Egyetemre járnak, ahol én is megfordultam egy szemeszter erejéig…

Sok éhes szájat kell etetni

Sok éhes szájat kell etetni

Sörikét?

Sörikét?

Ezt a városnév kiírást elég sok filmben fel lehet fedezni, eddig kétszer láttam viszont, az elmúlt 4 hétben:

Venice

Venice

Ha már Venice Beach-nek hívják ezt a városrészt, akkor meg kellett nézzük a mesterséges csatornákat, amik azért nem váltották ki a hozzájuk fűzött reményeket, de a környék így is nagyon komoly lett.

Venice mesterséges csatornái

Venice mesterséges csatornái

Vannak itt rendkívül impozáns kéglik, még választani is nehezen tudnék. A legszimplább házak sem olyan egyszerűek, mint gondolnánk:

Csatornaparty kéglik

Csatornaparty kéglik

A beach itt sokkal jobban bejön, mint Friszkó környékén. Itt olyan nyaralós hangulata van az egésznek, jóval nagyobb a tömeg és az aktivitás. Az óceánra néző házikó egy kisebb vagyon – még itteni szemmel is.

Oceánparty bungallók

Oceánparty bungallók

A parton természetesen mindenféle mutatványos, fellépő, mutatványos: az összes kezdő életművész itt próbál szerencsét. Kedvencünk egy breakes társaság volt, akik kicsit nagyon lenyomtak mindenkit, akit valaha ilyet űzni láttam. A produkciójuk abszolút egyedülálló volt. A végén a srác megpróbálkozott átugrani 10 embert keresztben… El sem hittük, hogy ilyet meg lehet csinálni, amíg nem láttuk:

Azért a juli 4-ei bulit sem lehett kihagyni. Sok vacilálás után sikerült dönteni: a német srácokkal és két lány utitársukkal indultunk neki West Hollywood felfedezésének, és az Avalon nevű szórakozóhelyen kötöttünk ki:

Club Avalon

Club Avalon

Buli van vagy nem van buli?

Buli van vagy nem van buli?

Megint én voltam az áldozat, én vezettem… mindenki más részeg volt. Ennek ellenére simán kijelentem, hogy 6-unk közül messze nekem jött be legjobban a buli, hiszen stílusban nagyon eltalálták a zenét, July 4-én Sander Kleinenberg játszott.

Megvan már ki ő? Igen, a “This is Miami” tőle van:

Az egész terem egyik falán egy óriási amcsi zászló volt – mi más lett volna a legnagyobb nemzeti ünnepük alkalmából: ekkora zászlót még sosem láttam. Kb 25 x 10 méteres lehetett, de ez még csak a kezdet, a táncoslányok is csak zászlót húztak magukra:

Mivel a német gyerkőcöknek nagyon új volt, hogy ennyi ázsiai van a bulikban, Örs pedig kicsit sokat ivott, innentől egyedül én maradtam volna, mindenki más haza akart menni. Korán véget vetettünk az éjszakának, de így legalább fittek voltunk másnap reggel, hogy a Malibu szörf élményt is kipróbálhassuk.

Malibu nekem kicsit távol esik a pezsgő belvárostól, de ha itt van egy kéród, az is jelent valamit.

2009-07-05 16-52-42A gond annyi volt, hogy szörfözéshez kevés a hely: mindenki arra a pár méter széles részre szeretne feljutni, ami megfelelően görbül a hullámból. A szörfösök közül annak van elsőbbsége, aki előbb van a hullámon, és ugye a vérprofik mindig megelőztek minket, így mi a kisebb hullámokat kényszerültünk bevállalni.

A pici hullámot nehéz értékelni. Mindig azon gondolkozunk, hogy ez vajon elég meredek lesz-e, hogy megcsússzon rajta a deszka, vagy túl kicsi marad, és ha ennek nekievezünk, a következő hullámról is lemaradunk hiszen elmozdultunk arról a részről, ahol megfelelően törnek.

Ő volt az egyetlen, aki a leges-legkisebb hullámra is fel tudott állni, annak ellenére, hogy ott deszkázott mellettünk a kezdő részen, született tehetségnek tűnt:

A sikerélmény része számunkra elmaradt, mégis jó volt Malibun szörfözni (próbálkozni). Aki teheti töltsön itt el pár napot!

Malibu - Beach

Malibu - Beach

2009-07-05 14-25-36

2009-07-05 14-29-22


Műveletek

Information

Vélemény, hozzászólás?

